Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce

Discovering the factors influencing customer behavior related to e-commerce based companies

Tomáš Škeřík ; vedoucí práce Jan Skrbek

Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06474797
5 20191217221242.2
7 ta
8 140408s2013----xr |||||||||||||||||eng||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a eng
44 ## $a xr
72 #7 $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18
100 1# $a Škeřík, Tomáš $4 aut
245 10 $a Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce = $b Discovering the factors influencing customer behavior related to e-commerce based companies / $c Tomáš Škeřík ; vedoucí práce Jan Skrbek
246 3# $a Discovering the factors influencing customer behavior related to e-commerce based companies
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2013
300 ## $a 83 s., 5 s. příl. : $b obr., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $a 2013-09-04 $b Bc. $g Bakalářský
520 ## $a Internet se stal novym a zaroven castejsim distribucnim kanalem, s cimz je spojen narust on-line transakci. Na zaklade teto skutecnosti vyvstala nutnost zamereni se na identifikaci zakaznika, ktery je ochoten uskutecnit koupi on-line produktu a definovani jeho potreb. Cilem teto prace je urcit hlavni vekove kategorie a pohlavi, ktere nakupuji prostrednictvim internetu a druhy vyrobku, ktere nejcasteji kupuji. Dal?im zamerem je prozkoumat a zhodnotit hlavni motivacni a demotivacni faktory, ktere vedou ci odpuzuji on-line zakaznika od zamysleneho nakupu. Prace se zabyva dokonce i duverou zakazniku a jeji zavislosti na celkove utrate. Pro tento vyzkum byla pouzita kvantitativni metoda, konkretne byl pouzit on-line dotaznik vytvoreny autorem. Z duvodu mezinarodniho rozmeru prace jsou zdroje referencovany Harvardskym stylem.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a spotřebitelské chování
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
690 $a consumer behavior
700 1# $a Skrbek, Jan, $d 1953- $7 jn20010309875 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020 $4 dgg
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=28098 $s 2 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=28098&typ=1 $s 902 kB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=28098&typ=2 $s 1 MB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=28098&typ=3 $s 307 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 250/13 Eb
1111 $a Bakalářská práce
1200 $a 28098
1639 $a KIN $b Systémové inženýrství a informatika/Manažerská informatika
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link